Våra träningar är sååååå seriösa! xD

Som vanligt kom bara tre stycken till träningen idag! (suck)! Det blev jag, Jenny och den alltid lika trogna Louise! =)
Men denna gång fick vi också lite mer sällskap! Av Max och Jonathan! =) Det var trevligt! Förutom att Max fick mig halvt  handikappad! xD haha! Jävlar vilka smällar jag fick ta alltså! Fy på honom :P

Haha vi spelade lite match.. sen gav alla upp och lekte "snurra runt-kolla-ner-i-golvet-och-spring-rakt-fram-leken"!
Det var mucho roligare må jag säga! haha!
  Vi tävlade om vem som kunde springa över till andra sidan planen först, Jag vann såklart ;) Jenny fick straffas! Mohaha! Men jag gjorde de där straff-situpsen ändå för jag är bäst! :D haha!

Sedan fick Jenny damp-utbrott, det var också kul.. var jäkligt nära på att få med det på bild.. men faen. Efter det försökte vi att ligga på golvet och sedan kasta upp bollen över kanten på läktaren (ni som vet hur det ser ut i täljegymnasiets hall). Det var inte lika kul, för jag var inte så stark i armarna :P men men,.

  
Här är då mupparna ;)

Nu ska jag försöka sova om ett tag, gick mindre bra igår.. somnade typ runt halv fyra sen vaknade jag med fetaste huvudvärken! Men det finns folk som har det värre.. så ska väll inte klaga allt för mycket.. (a)

Godnatt raringar!
Puss! // Blinkovski♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0