Wihii, bra dag (:

Ja, idag var det en minst sagt lång skoldag, vi gick till kl 17 idag! Eller juste vi fick sluta en halvtimma tidigare, men då missade vi bussen och var tvugna att springa till centralen ner för alla branta backar i gruset! Med klack! Inte nådigt xD

Sedan fick jag för mig att ta en joggingtur idag igen, för att träningen blev inställd och så. Fick tyvärr inte med mig Jenny men det får väll bli en annan dag! Hon kommer inte undan inte! :D
Måste fixa nya joggingskor för den delen också! Fy vad ont man får i benhinnorna när man belastar fel! Med fel skor!

Sedan har jag också varit duktig och städat lite här hemma :) Men matteboken däremot.. får vänta liiiite till:P

Usch måste bara säga att när jag gått upp imorse så hittade jag världens största spindel, okej kanske överderv liiite, men inte mycket! Den var jättestor och alla vet nog att jag HATAR dessa uuusch jag ryser bara av tanken!

Jag lämnade problemet till min snälla mamma istället och hon fik äran att döda den! Miihii :D



Usch huuua mig! Så såg den typ ut!!!!!


Fy jag kommer ju att få mardrömmar!

Godnatt raringar! Imorgon är det Fredaaaaaag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0