09.11.03 Får jag lov att drömma?

Fyfan vad det är kallt ute :( Kan det inte vänta lite och sen bara vara kall vinter i kanske max två månader? och så på en natt slår det om och är varm sommar igen?!  Skulle det inte vara underbart? Helt perfekt ju! Fast nu fukar det ju tyvärr inte riktigt så :P
Jag behöver en resa till ett riktigt ´varmt land med några sköna personer! Om jag ändå hade alla pengar i världen :P Hehehe...


Har pluggat lite nu men fattar inte alla diagram och grejer i företagsekonomin... ska gå en promenix med Sandra snart och sen ska jag läsa lite till :)

Pusspuss




Kommentarer
Postat av: Jenny

svar: jo, ibland kan det ju vara bra, det har du rätt i :) men ibland tänker man för mycket för sitt eget bästa. iallafall jag.

den är köpt på H&M faktiskt. grymt snygg, vilket inte riktigt syns på de dåliga bilderna jag tog ;)

2009-11-03 @ 17:57:43
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: ღ Sabine

så söt du är

2009-11-04 @ 10:28:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0