bebisvakt!


 Jag hann precis komma hem från skolan och slänga in en äppelpaj i ugnen, har fått så många himelska vinteräpplen av folk att de inte hinner ätas upp! Helene kom och lämnade över Minus hos mig för en liten stund sen :)
Blir alltid lika glad av att ha honom här, lilla lilla gubben!
Och han stannar till sent ikväll :)
Stackaren går omkring med en tratt" runt huvudet för han har opererats :(

Fick bra saker sagt på mötet idag om vårat UF-företag vi ska starta :)
Ikväll är det Desperate Housewives! :D OCH Christine! Kunde det bli bättre? Haha:P
Jodå, klart som fan att det hade vart bättre med en varm famn att mysa hos i det kalla höstmörkret. Men ikväll har jag ju faktiskt gulligt sällskap av Minus :)
Och jag tror han är lite mammig nu och vill ha sällskap av mig för hanligger halft i mitt knä o halft över tangentbordet :P
haha!
 


Kilevippen!
M


Kommentarer
Postat av: Sophie

Sv: Ja, det går väl ut på sex och fylla som Big Brother antar jag :P



Gud så liten och söt han var! :)

2009-11-18 @ 11:09:43
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0