Första advent??!!




Det är ju helt sjukt, att det nyss slog mig att det är första advent. Att nästan alla har julpyntat hemma, bakar lussebullar och pepparkakor. Men jag har ingen, absolut ingen julkänsla! För varje år som går försvinner den litegrann... :( Jag vill känna längtan efter julen som jag gjorde när jag var liten. Men jag antar att allting förändras, och inte alltid till det bättre. Jag älskar verkligen julen, men det finns inte lika mycket känsla kvar. Kanske för att det inte ligger en halvmeter snö på marken nu för tiden som det gjorde för bara några år sedan? Och för att det är sju plusgrader ute.  Jag behöver nog snö för att få den rätta känslan! Kyla så jag längtar in i värmen, så mysigt med varm glögg, choklad och pepparkakor i mörkret upplyst med julbelysningen! Och tänk, tänk om man hade en varm och mysig famn att krypa tätt intill. Det hade vart något ;D Som tur är har jag iallafall världens bästa vänner och världens finaste familj!

Puss M


Kommentarer
Postat av: Walentin

hehe söt :P allt bra med dig?

2009-11-29 @ 19:30:58
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Danne



Najs få man smarra ?

2009-11-29 @ 20:10:38
Postat av: Walentin

bra här också ju :P

hittar du på? natti ;)

2009-12-01 @ 01:28:48
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0