Fredag den trettonde...

Jag tog sovmorgon imorse... jag orkade helt enkelt inte riktigt upp! Jag är lite busig jag...
(eller så kan jag ju skylla på att det är fredag den trettonde och inte vågade mig utanför dörren? Fast då ljuger jag ju...)

Jag och Jenny åkte för att hämta upp Jossan från skolan och så direkt till gymmet! :) Var där igårkväll också faktiskt med Malin men då blev det ett puls medel pass! Fysatan vad skönt med träningsvärk! (Är dock inte lika säker på att det kommer vara lika skön träningsvärk imorrn) Är så igång nu! :D Whoop whoop!

Hehe, en kul sak som hände häromdagen på gymmet var att en skruv som höll uppe en masin inte riktigt satt som den skulle, när jag sätter mig på denna (magmaskin) åker den ända ner i botten som ett litet ""minifrittfall". Och ja, alla kollar såklart xD Skadeglädje åt folket!

Ikväll blir det middag hos Jenny och sedan en slappkväll! Imorgon är det ju middag hos Denize och jag orkar fan ingenting idag! :)



ÅH! Min lilla bebis kom nyss förbi en snabbis! Har saknat lilla Minus så!♥ Men blev bara kort :(


Och ha en fin fredag den trettonde allihopa! Har betytt megaotur en annan fredag den trettonde. Men whatahäck! Allt har ju gått prima hittills, hoppas ingen råkar ut för någonting hemskt! :)

Tjilevippen!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0