Halooo...

Helgen var mysig :)
Middagen hos Denize var mycket mumsig, Cp (centralpuben) var... som det brukar vara.. säger inget mer, eller jo, jag gillar det inte, men musiken var bra! Blev dock bara en snabbis där, (tack och lov?) hehe...
Blev nyktert också, sparar mig till nästa helg hehe, så man är riktigt på topp! Det tar ju förjävligt på kroppen alltså!

Kom hem från friskis nyss :) Gymmade med Jenny och Jossan och det var la nice! Är totalt jävla slut nu, men det känns bra! Gymmet efter skolan imorrn igen då:)

Nu ska jag hoppa in i duschen och lägga i en rejäl hårinpackning och sen ska jag laga mat, får se vad kocken lyckas få ihop ;)



Hehe, häromdagen utmande jennys pappa Jenny att stoppa en en tesked stark senap i käften och gnugga runt det. Hon skulle få 50 spänn och var desperat;) haha, det tog henne 10 min att klara det, men det var kul, skadeglädje! Plus att senap är det värsta Jenny vet! Fast hon vann ju på det... Har video på det, men får inte in skiten i datorn--. (Sen kanske det beror liiiite på att jag är världens mest otekniska människa..?. :P )

Puspuss
M


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 22:31:01
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0