Helgen...





Hallå där era små rackare!

Hann inte med att skriva igår men det var riktigt roligt hos Tommy i fredags må jag säga! Hahah! ;D Om ni bara visste :P
Igår var jag inte riktigt på partyhumör men jag drog iallafall iväg en stund för att fira Blees som fyllde 20 :) Var varken pigg eller pepp på något och jag kände mig inte riktigt okej med folket där... Men det var trevligt med dem jag var med den stunden jag var där iallafall:)
Innan det åt jag gourmet middag hos Sandra! Smaskens! :D

Idag blir det plugg städning och träning! Sånt där man måste göra liksom :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Walentin

bra svar o fina bilder :)

Kram

2009-11-22 @ 13:44:28
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0