In i dimman...






Okej, de ända bilderna från helgen, suddigt...
Hehehe, helgen blev ju riktigt nice mina vänner! ;D
Igår firade vi Nino som fyllde 18 och det var la mycket roligt och det hela slutade på Ceasars med annat trevligt folk! :D

Sitter och stirrar på tv-shop nu...
orkar inte ändra kanal eftersom att dosan inte funkar och jag är för lat för att gå ända fram för att byta  xD
Och så fastnar jag i det och sitter och glor på den tillgjorda jävla skiten! xD

Glömde nästan bort att det är Farsdag idag föresten!
Min pappa ska få fin mörk choklad! :)


Puss
M





Kommentarer
Postat av: Kia

Jo, i och för sig, förut var jag alldeles för lätt på fall, men jag vet inte om det känns så mycket bättre att vara raka motsatsen? :o



Men men, ibland måste man ta sig an sina rädslor ;)

2009-11-08 @ 22:04:16
URL: http://kanderssonblogg.blogg.se/
Postat av: Kia

Jo, i och för sig, förut var jag alldeles för lätt på fall, men jag vet inte om det känns så mycket bättre att vara raka motsatsen? :o



Men men, ibland måste man ta sig an sina rädslor ;)

2009-11-08 @ 22:07:28
URL: http://kanderssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0