Jag går i ide!

Jag fick en idé, vi går i ide!

Hehehe lustig jag är...

Nej men helt seriöst, hösten och vintern gör oss faktiskt vetenskapligt deprimerade.
Jag är konstant trött och nere. När våren kommer med sol, färger och värme blir jag glad igen.
Jag tänkte, varför kan vi inte vara lite som björnarna? Gå i ide under vintern, äta upp oss och sova flera månader och vakna upp till vackert väder och glada ansikten!

Och tänk om vi inte skulle behöva sova på hela sommaren för att vi tagit igen allt under vintern. Vi skulle vara uppe dygnet runt och bara må bra tills vi börjar känna oss trötta och nere igen och sen bara sova bort det.

Tänk att alltid vakna upp så lycklig till glada ansikten och wiho :D

Jag är knasig! :D
Det var bara en glad tanke i mitt fantiserande :D

// Malin♥

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag HATAR hösten! Kommer alltid ner i en höstdeprission, ivf när jag är singel haha.

Vintern är ju inte favoriten men med snö(vilket inte brukar ses nåmer men ändå) gör att det blir mysigare på nåt sätt...? :D

2009-11-09 @ 18:01:35
URL: http://kanderssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0