Jag hatar att åka busshelvete!

Fyfan vad kallt det är ute! :(
Busshelvetet var mer än 10 min försenad så alla fick stå och frysa arslet av sig och när bussen äntligen kommer är det en halv buss?!?!?
Alltså inte en halv ordagrant, utan en minibuss?! VARFÖR kör de en minibuss dit tre gymnasieskolor och komvux ligger?! Jag fick trängas med äckliga utländska tanter som luktade gamal trasa! Inte okej! Dumhuvuderna sitter också kvar på sina feta arslen när en liten gammal tant med vitt hår behöver en sittplats! Hade lust att skrika på dem att resa på sina feta lata arslen, men dom hade väll ändå inte fattat...

Sådär, skönt att avreagera sig lite :) Känns genast bättre! Haha :P

Nu blir det plugg,.. historiaskit. Hatar att gå en kurs som man redan hade för några år sedan i grundskolan! Historia A. Känns som ett idiotiskt tidsfördriv, verkligen inte min grej.

Köpte föresten gymkort på Friskis igår :) Imorrn blir det ett pass innan skolan! :D

Puss
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0