Jag skyndar för att hinna med allt!

Idag har jag verkligen pressat in allt i shemat! Nu pustar jag ut! Först skola, på rasten till tandläkaren och sen tillbaka till skolan, snabbt till gymmet för att träna åtminstone litegrann, en halvmil på crosstrainern iallafall, får ta magen hemma ikväll! Sedan fick jag stressa hem och fixa mig för att fira brorsan som fyller 20 idag :)<3 Nu gick gästerna och jag är helt slut! Har typ tvingat på ett leende de sista timmarna... Jag orkar ingenting. Idag känns hälften av allt fel... men för att vara positiv får jag väll tänka "halva dagen har tamefan vart primaluttan"! Och det är jag ändå mycket tacksam för :)

Jag skulle egentligen behöva plugga... men det får bli en annan dag. Helst inte alls, men jag lär väll skjuta fram det tills jullovet eller nått känns det som... idag... juste positivt skulle det ju vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0