Pluggdag...

Jag har aldrig sett fram emot att gå till tandläkaren så mycket som nu! Imorrn! :D♥

Förutom längtan till tandläkaren... så sitter jag och kikar runt lite bland bloggar :) Har precis pluggat lite religion och ska snart dra igång med nästa pluggområde... Svenska B, argumentation om åldersägränser ... Pluggandet tar fasiken aldrig slut! :/



Jag får alltid för mig att göra massa annat än att plugga, bara för att komma runt det liksom. Det känns ju egentligen bara idiotiskt när högen bara växer och kraven blir allt större, stressen ökar och jag orkar ingenting tillslut. Ska göra klart min argumentation iallafall och skicka in ett annat arbete har jag bestämt mig för! :) Då kan jag vara nöjd, en liten stund åtmonstone :)

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0