Stackars, stackars oss kvinnor med våra problem...

Ligger i sängen och lider! Mensvärk! Det är inte riktigt okej tycker jag, att vi kvinnor ska behöva lida så in i helvete för det! :( Tabletterna hjälpte inte och inte värmepåsen heller... Dumma värk som gjorde att jag inte hann göra det jag ville på gymmet! Så nu ligger jag här istället och tröstäter pepparkakor och lussebullar, jätte lyckat! ><

Imorrn har jag resursdag och ska jobba hemma, tack och lov för det! Jag behöver verkligen sovmorgnar! På onsdag blir det inte heller någon skola, för då ska jag till tandläkarn! :):):)

Malin fyllde äntligen sina 18 år idag! ♥ Så i helgen blir det party! Och så Fredrik också! :) rena turen att en kille stod och delade ut biljetter till 550 på väg till matsalen! :S Vi blev glada! För våra plånböcker skriker verkligen av undernärdhet xD Haha!

Nej, tror jag ska gå och lägga mig eller något, står inte ut längre!

Puss M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0