Svinsprutan imorrn :/

Mama! Imorrn hade jag tänkt spruta in lite svininfluensavirus i ådrorna hörrni :P
Jag ser inte direkt fram emot det eftersom att jag är så jävla "tjejig" och ogillar sprutor. Jag blir helt svag i kroppen och eftersom att jag redan har lågt blodtryck är jag rädd att svimma. Men förihelvete, det känns ju så töntigt. Förrut var jag inte alls så, det var väll lite otäckt kanske, men jag var liksom tuffare. Usch så illa att vara så känslig för sprutor och ådror och sånt skit...
Får väll hoppas att jag inte börjar gå baklänges efter det bara :P

Idag tog Sandra sitt körkort så jag har cruisat runt lite med henne och det gick ju prima! :)

Ne, nu är jag upptagen med Greys Anatomy!♥

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0