Tjoho :)

mja, vad har jag att säga...

Har vart tråkig skola med prov som inte gick riktigt som jag ville men det får la duga...

Igår åt jag och Hanna middag hos Sara och sen drog vi ut och shakade lite med härligt folk:) Jag och Hanna trampade i hundskit, haha, riktigt vidrigt! men kvällen var inte förstörd för det, Men måste säga, vilka jävla typer det finns alltså xD haha Har inget mer att säga än att det finns så jävla tröga killar som inte fattar vad ett nej är! xD ojoj... Skrattretande tills det inte längre är okej!

Ikväll blir det matlagning hos Malin med god middag! och så ska vi vidare på fest för att fira en polare som fyller 18 :) Så det blir nog en riktig nice kväll! :)

Imorrn måste gymkortet köpas in! Och så är det bara att ligga i ;D

Ha en trevlig helg!
Puss
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0