why do all good things come to an end?

Hallooo :)

Jag är så jävla slut i kroppen idag så det finns inte! Att festa på fullt ös i två dagar tar på kroppen vill jag lova! Blir inget gym idag för min del alltså, men en promenad med Sandra väntar :)

Igår började vi hos födelsedagsbarnet Fredrik som fyllde 18 :) Och sen blev det 550 :D Det var riktigt drag faktiskt och massa härligt folk!! Mycket folk, tror det blev så trångt också för att den lilla scenen var full med dj-skit... Men så var det ju löningshelg också ;D

Jag undrar om man drömmer sjuka drömmar när man lägger sig o sover när man är full?! Jag drömde att det var hål överallt i golvet och att jag gick i små gångar under marken, att mitt fönster blåste in och massa stora kryp kom in, spindlar som gjorde stora nät runt om mig!   :( Läskigt alltså!


Haha! Födelsedagsbarn!






Jaa.. det var från igår, och min underbara mobilkamera ;D Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0