09.10.14 Hej mitt vinterland...

Jag vill Inte vara hääär.. Mu vad kallt det är ute :( Hittade ingen vinterjacka idag heller...

Skolan idag var... ONÖDIG! Efteråt blev det Nancy's Med Sandraa♥ Mer nödvändigt! ;) Och jakt på vinterjackor. FAIL!

Det blev myskväll med film hos Sandra :) Och en kylig en hemgång! :(
Känns som att imorrn kommer bli ännu en dag av det onödiga?! Eller nae.. om min mentor kommer med sin lilla bebis imorrn blir det lite nödvändigare! ^^ Om man har något att se fram emot varje dag blir det lite enklare! :D

Förresten!
så har jag bestämt att jag ska vara nyttig och börja träna igen! För nu känner jag mig som en köttbulle! INTE okej! Och så är det onsdag, vilket betyder att man får äta lördagsgodis om bara några dagar... Hahah xD ne jag skoja såklart bara! INGET lördagsgodis nu inte! SKÄRPNIIING! :)


Idag är jag trött men busig! kall, men glad. Glad för det jag har ♥

Jag hissar:
Nya mål!
Jag dissar: Kylan!

Puss M

Kommentarer
Postat av: Kia

YEY! :D "hiss & diss" :D

2009-10-14 @ 21:19:03
URL: http://kanderssonblogg.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Ingen aning, fast ingen har sagt att det har snöat och det har inte varit vitt på morgonen. :P

2009-10-14 @ 21:40:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0