09.10.24 Stolt!

Jag är så stolt att jag lyckats få ner både frukost och lunch idag! De äckligaste smakerna också för den delan, vill bara ha slut på dem. Det gick okej med att hålla för näsan hela tiden så nu är den alldeles röd. Jag tror jag börjar vänja mig! :S Eller van kan jag väll ändå inte säga, det är ju för vidrigt!

Jag, Jenny och Malin var ute på en långpromenad efter frukosten och oj, det har nog aldrig varit så kämpigt! Haha :D Men det känns så bra, så bra! =D

Jag har bestämt att jag inte alls ska fuska ikväll =) Noohoo! Jag är väll för bra ;P
Kommer lite senare efter middagen till Jossan tillsammans med Jenny =) Känner att det kan bli lite för jobigt att kolla på när alla äter. Och inte nog me det, mamma har bakat knaprig äppelpaj och lagat mat. Gissa om det doftar ljuvligt gott här hemma! :( Men men... Ska man bli fin får man lida PIN!

Yees gott folk ikväll blir det silverklänningen på och så blir det nyktert som aldrig förr ;) En kombination som blir något helt nytt för mig ;) Haha :D

Måste säga att dagara går extremt segt nu när man inte får äta!
PusspUss
Malin Blinkovski♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Vad menar du med äckliga smaker? :O

Gillar du inte mat eller vadå?

2009-10-24 @ 17:07:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Okej, då förstår jag! =)

2009-10-25 @ 10:03:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0