Älska mer!

Har precis målat naglarna och redan lyckats förstöra det, att jag aldrig kan sitta still!

Idag blev det som vanligt långpromenix :) Puuh! Sedan massa åkande till affärer och kyrkogården tillsammans med Jenny och Marit :) Jag frös som en liten gnu på kyrkogården och så fort jag kom hem la jag mig ett riktigt varmt skumbad =D

Såhär fin var jennys bil imorse, så vi fick städa den lite först ;P


Sen gick vi till Jennys mormors grav för att fixa fint inför allahelgona :)

Det är alltid supermysigt på krykogården tycker jag, lite obehagligt men ändå så mysigt!
På lördag är det Alla helgona och då ska vi dit igen, det är så himla vackert när det skymmer och ljus är tända överallt! Ingenting slår minneslunden med flera tusen ljus tända i den kolsvarta höstkvällen! Dit ska jag gå för att tända ett ljus för min älskade mormor, min morfar och min farfar♥ Ibland känns allt bara för orättvist här i världen men jag är så glad för den tiden vi fick tillsammans och för de fina minnen jag har kvar. Var rädda om varandra. Ta ingen för givet! För man kan aldrig veta vad som händer imorgon... Tala om för de som betyder mycket för dig att de gör det. Säg till de du älskar att du älskar dem för det kan aldig sägas för många gånger...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0