Dee dags för fredagsmys!^^

Gud så uttråkad jag var i skolan idag. Kan slå vad om att hälften hade lust att hänga sig eller nått! Seriöst.


såhär såg min och Jennys dag ut..

Observera dödstankar xD hahaha


Voila! Både jag, malin och jenny kom in på ämnet sex vilket resulterade i att jenny gick löst helt ;D

Idag blir det inget sånt iallafall haha Bara fredagsmys med  alldeles  underbara mig själv haha xD Nee men ska ändå bara tare lungt ikväll, orkar verkligen ingenting alls :( jag är sååå trött. Mätte blodtrycket häromdagen och jag har visst ganska lågt jag, inte konstigt att jag är så seg och att jag höll på att svimma flera gånger igår...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra med dig idag? :D

2009-10-16 @ 20:06:12
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica

längtar till studenten :)

2009-10-17 @ 18:02:36
URL: http://jessicahaddad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0