09.10.12

Ligger i sängen o kikar lite på Ellen på tv... Har precis ätit frukost :) Eller för en timme sen kanske :P
Kunde inte sova alls inatt, hade världens huvudvärk och den vill fortfarande inte ge sig (tandställiningshelvetet som spänner och jag får antagligen inte besked av att ta bort den nästa Måndag för jag har fått en jävla glugg, men någon månad till kanske, på sin höjd! Jag har ju stått ut hittills...:( så jag stannade hemma från skolan idag, och sov istället... :) Välbehövligt!

Funderar lite på olika saker... Planerar lite inför veckan och sådär
I helgen ska födelsedagar planeras för vänner :)
(ser mest fram emot sushikväll med Sara) :D

Konstigt det där, att man vänjer sig och tröttnar på olika saker, till exempel så har jag tröttnat en del på att gå ut, alltså på krogen... Och nu fyller nära vänner snart 18, lagom tills jag "tröttnat" på det. För det har ju snart gått ett år sedan jag började gå ut. Kommer jag att bli den tråkiga som inte vill hänga med ut då? Näh, men mindre ofta bara :)

För det känns verkligen som för att folk ska kunna umgås görs de alltid i sällskap med alkohol!? Som att det inte fanns något annat alternativ... Helt sjukt egentligen... Jävla svennebeteende!  

Dagens hiss: bra planerning

Dagens diss: alkohol (och min glugg)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0