Dubbelmjaow på moi!

Okej jag är braaaa! =D

Blev la shopping med mamsen. Fick hem både ett o annat, allt det här faktiskt: (om ni är inresserade) ;D

En rosa myspysig tröja
Ett par tjocka svarta tights
Ett par nya stövlar
(de jag köpte häromdagen var redan sönder :( hur går jag egentligen? )
En väska (som att jag inte redan hade tillräckligt;)
Halsduk, vantar & mössa, LILA! :D
Anstktslotion
B-vitamin (för att mitt hår & naglar ska bli längre och starkare) =D
Parfym (min älsklings, som jag saknat^^ vanlij i mitt ♥)

och så lunch på nancys, NamNam!

jag har även lyckats skriva svenskauppgiften! :O LättPlätt, bara jag som alltid (med inga undantag) ska skjuta upp allt! -.-

Blir nog inget städa ikväll om jag känner mig rätt... Jag är för lat idag! ;D

Puss//M

Kommentarer
Postat av: Daniela(:

tack snygging :* men du är den som är fin!

2009-10-11 @ 17:48:41
URL: http://blurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0