...

GUd så trött jag är, det är tamigfan inte nååådigt! Promenad nyss och jag är slut i kroppen, totalt jävla slut! 

Tredje dagen skulle vara jobbigast med Alevo sägs det, det var igår. Och snacka om att vi knonfronterade detta! Vi BAKADE BULLAR! Helt sjukt egentligen, men det gick bra. De bullarna måste blivit himmelska, för de bakades verkligen med kärlek♥ :)

Och på tal om kärlek så är det verkligen något jag saknar i mitt liv nu, för visst mår vi som bäst när vi är lyckligt kära, när vi älskar någon som älskar en tillbaka. Det handlar om att ge och ta. Något jag saknar nu helt enkelt. Något jag längtar efter väldigt mycket. Alltid, men speciellt nu när vintern kommer och allt oftast bara känns för jobbigt. 

I just need a little love...





Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Var också riktigt trött imorse. =)

2009-10-27 @ 12:22:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0