Jag vill inte bo kvar!

I förrgår natt vaknar jag av att telefonen ringer halv fem på morgonen, DET BRINNER HOS ER GRANNE IGEN! :O
Upp och hoppa för denna gången hade det spridit sig mer! När jag kommer ut klättrar grannar ner från balkongerna...  Jävla idioter! Klart som fan att det var mordbrand förra gången också, att allt bara ska tystas ner!!! :@ Så bor vi i radhus tätt också så det är ju inte bara den familjen som var utsatt för det som drabbas! :( Sorgligt att det finns så förjävligt folk, måste fan vara helt jävla dumma i huvudet!!!


Aja lite trevligt som hänt för att väga upp det dåliga... Vann en målartävling i klassen xD Whoop! Alltid något ;) Köpte nagelstämplar :) Och nya stövlar :)
Åt middag med Sara igår och Malin gjorde oss sällskap :) Blev skräckfilm och så ville inte Sara sova ensam så jag sov kvar,.. det kan också varit så att jag nte riktigt vågade gå hem ensam (A) Jag bor ju för i helvete i Södeträlje!  :(

Ikväll blir det utgång, typ "avskednings fest" för att kusinen åker till Australien och kanske är borta ett år! Så får väll försöka bli på humör eller något för just nu är jag inte direkt på topp av någon anledning.
Kom till 550!

Pussinusssssssssss!



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejdär;)



Vad ska du hitta på för skojjs ikväll? ♥

2009-10-03 @ 19:08:19
URL: http://haidis.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* okejj :D inte mkt ^^

2009-10-04 @ 01:14:40
URL: http://haidis.se/
Postat av: Leia

Vem är det som tänder eld egentligen? :O

2009-10-04 @ 12:28:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0