just an ordinary day

Veckan kommer bli grym! :D

Började med slölektioner... eller rättate sagt så var jag slö!  Jag och några tjejer Fick utskällning på konstruktionlektionen och jag kan hålla med om att man borde sköta sig, för det brukar jag också... Men idag gick det bara inte, så prutt på er BITTERFITTOR (a) jag förstår mig inte riktigt på konstruktionen...


Mitt rätta jag! Haha jag bjuder bara på mig själv okej? ;D


Ja... det var väll ungefär såhär skoldagen såg ut ;) Haha förlåt Jenny ;D Men du överklassade fan mig! ;D Mysmongo!


Tog hand om dennna lilla plutt idag ett tag också♥ Saknad liten råtta! :D

Senare beställde vi kryssning på ONSDAG! Wiho! Kommer bli grymt! Massa vänner ska vara där! :)
marcus jobbar tydligen sin första dag där också så det ska bli trevligt att träffa honom :)


Imorrn är man ledig! Hurra för sjuka lärare! Nej jag påminner mig hela tiden om hur elak jag är!  Fy på mig! :P
Strax ska jag laga mat! Det blir oxfilé, potatisgratäng, gelé, sallad och självklart..... Lohmanders Bea!♥
NamNAm!

En helt vanlig Måndag ! ;D




Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* aahhaha tack ;D

2009-10-06 @ 00:14:04
URL: http://haidis.se/
Postat av: Anonym

sv: Det är bara bra här :) gör du då? :D

2009-10-16 @ 22:51:43
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0