Kryssningen

var sitt livs! :D♥

knasigt folk, gött folk, störda, underbara, världens mest omogna. Folk som säger en sak, men går sedan emot sig själva Totalt! Folk som gör de mest sjuka sakerna, utnyttjar folk, äcklar mig... Får en att ändra syn på en annan.  bråk, 26åriga desperata oskulder, fint folk, vingliga roliga korrirorer, Dyra mysiga resturanger, pundare, stekare som trodde sig... men var roliga ;P givmilda, tillsägelser, högljuda, de som bjöd på sig själva, efterblivna, slynor, bra musik, vidriga brudar som gned sig mot allt och alla, framförallt golvet, skrattatacker!!!!!!, Morgonens mongohumör :D nakenshocker, skadeglädje, dansa till halv 5 men framför allt mina underbara flickor (och en del av pojkarna såklart)! :) ..Ojoj... men det hela gjode kvällen, natten, dagen... det var GRYMT! De mest oväntade händelserna. Gaah!  (kan ju inte säga allt) ;D

Bästa idag : Jag Och Bella går i båten och en kille kommer fram o pratar...:
Han: Hejsaan! (ser allmänt efter ut.. och full)
Jag:Tjatja..
Han: Har ni haft kuldå?
Det har jag men asså jag har inte KNULLAT!!´än! Höööhöhö!!!
Och jag är 26 och oskuld hihi.(ser helt efterbliven ut och dreglar lite)...
jag: Ajahaja. okej... (lutar mig mot Bella)
Vi: Fnitter...GAAARV!
Han: Men det ordnar sig säket..vahhh (smaskar med munnen)
Jag: Ja du kan ju... gå dit bort o leta lite där framme då(pekar framåt och ser äcklad ut)
Han Höhö.. aaahh (dreggel) Men asså... Tjejer är fina, alla tjejer. är deeh heh..
Jag: Haha jaaa.. men inte killar... (blänger snett för han ska fatta att jag inte vill snacka mer)
Han: Neeeh Killar är fulaah (dreglar med o lyser upp?

Vi har redan lämnat honom och han pratar för sig själv xD Stackars...
Han: (långt där framme) Aha..? Hejdoo...

Blev nog inte mycket bilder... blev det några alls? Får kolla upp det =)

Nu är jag trött och ska nog sova snart!
Är ledig imorrn♥

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0