Like sand through the hourglass… so are the days of our lives!



Idag provade i studentmössor! Funny, funny... mindre kul var väll att provmössorna redan hade testats av nio tusen pers. Ganska flottiga om man säger så...  Uääk!

Helt sjukt att det går så fort allting! Och jag vet inte ens vad jag ska göra med livet? Vart ska jag börja någonstans? Det finns så mycket jag vill göra här i världen att jag aldrig någonsin skulle hinna med alltihop!
Snart är det jag som står där på mina höga klackar och i min vita klänning och skriker för full hals: "För fan vad jag är bra" på studentflaket. Något som alldelses nyss var så långt borta är nu så nära och jag vet knappt något annat än att gå till skolan varje dag xD Jag blir nästan lite rädd, men oj! Samtidigt är jag bara för nyfiken på livet som står precis framför mina fötter! :)


Kommentarer
Postat av: Kia

Jag tror nog att gymnasietiden är bland de bästa i livet! :) Men ändå längtar jag otroligt mycket till att får börja arbeta, ett riktigt fint jobb och inte i någon jävla grill på sydpoolen haha. Och inte nog med många fler + i plånboken man kommer få! ;)

Men det negativa är ju ledigheten efter skolan... :(

2009-10-19 @ 22:10:52
URL: http://kanderssonblogg.blogg.se/
Postat av: diana

du är nog inte ensam om att vara lite förvirrad såhär efter studenten :) Det vet ja många som är

2009-10-20 @ 15:06:06
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0