Lördagsmys och skvaller! :D

Yes! Blir myskväll denna lärdag minsan! Ska dra till Sandra om en stund och sedan ska vi köpa lite gottigott till kvällen, som spenderas hemma hos moi. Film, gottigott och tjejsnack! Mys! :)

Hee hee såg att Sandra träffade Kissie på Pilot igår så får se vad hon har att säga om gårkvällen. ;D Här kommer det skvallras vilt! ;) Skulle hängt med igår om det inte var för att jg inte alls orkade =/


Puss puss hoppas ni får en fin lördag allihopa!
(Synd att inte blog awards sänds ikväll och inte förens om en vecka:O?!)




Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg:)

2009-10-18 @ 16:37:58
URL: http://hannasday.blogg.se/
Postat av: Kia

Kul att du kommentera! Är lite nervös att bli sviken av mina läsare, idag har 55 personer hittills läst å 2 kommentarer liksom ? :O Haha.



Men ja, jag håller med dig helt att uppfostran ivf har en del till det. Som mina föräldrar är gifta och sådär, många av mina vänner har skilda föräldrar, what about yours? :)

2009-10-18 @ 20:06:49
URL: http://kanderssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0