Meckar-Malin =D

Haha! Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut mina vänner ;) Jag och Jenny har nämligen bytt till vinterdäck på hennes bil!! Det trodde jag aldrig, haha :D

Det var ju riktigt enkelt. Om man bortser från att vi inte tänkte på att var hjul har sin plats ;P Haha men vilen tur vi hade att du ändå lyckats sätta alla på rätt plats utav bara slumpen xD Sedan att batteriet dog för att vi hade radion i bilen igång också...(aa den är lite som den är Jennys bil ;) fast det hade ju inte med bytet av hjul att göra ;) haha!

Jag sätter lätt betyget VÄL GODKÄNT!
Vi brudar kan också! ;)





Hahaha xD



Yäyäyä!

Imorgon ska jag äta för första gången efter Pulverveckan!
Wowo!
NamNAmNAm!
=D

Nu blir det Mammas pojkar och sen var det något annat också... (minnet är inte det bästa) ;)

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: hanna

men shiet, den där pulverdieten kan ju inte vara särkillt hälsosam? ;P

2009-10-30 @ 13:04:51
URL: http://hlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0