Nu Spexar vi till det!



Idag hade vi skolfoto och såhär läckra blev vi! :D
Jenny & jag :) <333 som mimare!


Alla var stört snygga ;D Och fotografen förstod om vi inte ville ta ensamfoto... Det där farmor och farfar alltid ska vill ha. I år får de vara utan! Tror inte det har något emot det heller, skulle väll antagligen få hjärtinfarkt och dö på dirr!


Nääjzzz! ;D



Vi var såklart tvugna att ha lektioner efteråt också... men vilken lyckans ost då för min linje! Vi fick måla streck hela dagen ;) Och jag tror faktiskt att jag blev rätt nöjd med mina streck. Och förresten så var det ganska jobbigt ändå!

Åkte hem på lunchrasten med Jenny och fick syn på poliser längs Birkavägen, upp i från skogen hade det runnit ner blod ut längs trottoaren och ut i vägen till en stor pöl! jag undrar verkligen vad det kan vara? kanske Ett MORD!!? kanske bara en älg... Men det visar sig väl! Men jag skulle dock inte vara förvånad om det så var ett mord, jag bor ju trots allt i Södertälje.

Nu blir det middag och sen ska jag nog ta hand om mig själv litegrann... kanske bada och fixa :) Ikväll blir det Idol, många suger verkligen, men en del är riktigt jäkla härliga! :D

Puss sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0