SkogsmulleBulle!

Gaah! Imorrn blir det stan och lite shopping med mami♥ Och så blir det plugga lite utav bara helvete... hur nu det går ihop? :P Jag är för jävla bra på att skjuta upp saker som är riktigt nödvändiga! Juste... städa behövdes också...

Idag blev det bullbak och fyhelveeedeeee vad GOTT det blev!! NamNam! Jag kommer fan se ut som en bulle själv snart! xD
Sedan blev det svampskogen och kantarellerna väntade på mig. Jenny och jag blev skogsmullar... haha!

Grejen var att det var lite mysigt på något konstigt sätt samtidigt som jag var rejält jävla äcklad och sjukt rädd för alla jävla pyttesmå kryp överallt. Så det är en lite konstig mix det där, skogen och jag. Jag HATAR småkryp! :( Typ luva över huvudet så jag såg tydligen ut som liemannen eller nått :P Men det var det värt.

Hela helgen hemma har det varit.. eller är det... Inte alls som vanliga jag brukar göra... Men måste ordna upp litegrann! :)
Pussnatti♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0