Tredje dagen i helvetet =P

Mmm,,,. rekord  med bara en kräkreflex imorse! Lunch snart och det är så att jag hellre skulle varit utan den om det inte vore för att jag måste få i mig alla nyttigheter som finns där i, och så är jag för jävla hungrig!

Blev promenad imorse med Malin igen =) Man orkar inget mer, och så får man inte träna heller eftersom att man inte har någon energi att göra av med,..

Igår kom vi för att fira Jossan lagom till kladdkakan och OM den såg himmelsk ut!!! Det fick bli att tugga is och äta gurkstavar ;P Det var jättertevlig trots att jag var såå trött och galet nykter :;P Lite singstar och sådär! :) Någon norrlänning var där och hade köpt torkat renkött (?!) till jossan,... dom måste ju vara galna där uppe! Killarna satt och tuggade på senorna, tack och lov att man blev äcklad av mat för en sekund ;P

Igår kom min granne hem med sin tre dagars gamla bebis ^^


Han var så liten och go! Oj vad bebiskär jag är ^^ Det blev en liten Melvin :)

Kom på att jag har lite att plugga under lovet... suck! Det får bli imorrn ;P

Yes, så var det lunch då...

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Åhh va kul att du läser min blogg! Tack!

Vad gör du idag?



Kram

2009-10-26 @ 13:55:13
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0