Ungt företagande

Denna härliga onsdag med underbart lov har jag pluggat! Inte mig likt, men vad gör man? ;) Hehe, jo men det är viktiga grejer det här, vi ska ju faktiskt starta ett eget företag! Det här kommer bli grymt hörrni!  Hemligt än så länge, vi vill ju inte att ni ska sno våran fina idé nu ;D

Som vanligt startade vi med en promenad imorse, dock kortare än tidigare då det slutade med att en av oss svimmade efteråt igår. Läskig kur det här alltså :P Sånt får ju inte hända!

Ikväll blir det myskväll hemma hos Tommy, Malin och jag ska snart dra dit. Det blir film, Greys anatomy och så en shake såklart ;) MUMS! (har bytt ut lite måltider mot naturdiet och fysatan vilken skillnad, riktigt gott)! Jag saknar verkligen att tugga varm mat nu! På fredag blir mitt första riktiga mål på en hel vecka!!! Ett LITET mål! Åh så jag längtar! =D

En liten förändring ska bli stor!

Jag hissar: Nya mål
Jag dissar: Flytande dietmat

Puss&Kram
Malin♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-29 @ 12:25:34
Postat av: Castman-Game It

Sv: De va jäkla trevligt:D Du BTW du glömde dina vantar:(

2009-10-29 @ 20:47:09
URL: http://castmans.blogg.se/
Postat av: hanna

men fy vad läskigt ;O vem var det som svimmade?

2009-10-30 @ 00:31:29
URL: http://hlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0