Uuäk!

Dagen började med min första "måltid" Alévo Tropic, låter gott, ser okej ut, luktar okej... smakar åt helvete! Smakar vetemjölsblandning och det var fan inte okej över huvud taget!! Efter en timmes hulkande fick jag ner två deceliter! (det var 3 dl) Jag försökte med allting. Jag mådde så illa att jag inte kunde dra till skolan... Inte att rekomendera!

Mmm... efterlängtade lunch! Potatis och purlolöksoppa! Det funkade faktiskt så länge den var riktigt jävla varm! WoHo! Thai soppan Jenny åt däremot! HULK! Hulk! Hulk! Höll på att syp bara jag smakade och det här ska jag tvinga i mig i 7 dagar :O Jag är nog lite dum i huvudet trots allt :P


Såhär såg Jenny ut under lunchen! Och då var det ingenting mot hur jag såg ut vid frukosten om man säger så. Alla Tropic åker nog i papperskorgen, pengarna åt helvete :( Buhu!

Åkte ner på stan och träffade Josefin och Daniela på eftermiddagen :) Josefin fick inte stanna med oss så länge för vi skulle köpa present till henne ju :) Imorgon blir det födelsedagsmiddag (och jag ska fuska lite vid middagen ja) hos Josefin med massa gött folk! På söndag fyller hon 18 och Daniela på Torsdag så på Fredag ska det firas med utgång! =D

Efter det blir det gym och nyttigheter igen, dock inte pulver! Aldrig med pulver kanske? Och det säger jag efter bara en halv dag xD

Ikväll blir det fredagsmys, en pulvershake och varför inte festa till det med några skivor gurka såhär till helgen? ;)

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0