Vidriga bloggerskor!

Gaaah! Varför läser jag dessa vidriga fjortisbloggar? För att känna mig bättre? xD För oj det gör jag!
Ibland får man bara lust att spy på dem... Uuäk! Säger jag bara. Okej en del är riktigt underhållande, andra är bara patetiskt äckligt vidriga. Som bara blir utnyttjade och "använda"till andras bästa. Uuäk! Små, små stackars barn! Som inte har något vettigt innanför pannbenet! Sista gången jag klickade mig in där säger jag bara!



Nu ska jag fortsätta med mitt Bullbak! :D Yumyum!♥
//M


Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Ibland undrar jag om folk funderar på att det man skriver på internet läses av massa olika människor och bilder man lägger upp, de försvinner inte hur lätt som helst.. undra hur de kommer tänka när de är lite äldre sen :/

2009-10-22 @ 13:12:56
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0