Wohoho!

woohoho!

Ikväll var nice!
Det blev först Lite förfest hos  Josefin och sen lite The strip :) Riktigt jävla fräscht ställe men inte många ute där ikväll...  Men Bella jobbade där ikväll så det var la nice! Efter det blev det 550 ;P Mucho mer folk och skaka ruumpa ;D Vi hade kul! Grymaste Halloween utklädseln idag var lätt päronet och vindruvan ;D fick tyvärr ingen bild =( men ni kan ju tänka er vindruvan med lila ballonger runt kroppen  :D

Såhär snygg var jag ikväll ;D haha


Köpte två klänningar idag, kunde inte välja vilken så det blev båda två såklart :D

Det blev stan idag, och så teater innan utekvällen, min lilla farmor spelade så bra! Sjukt kul faktiskt! Haha ;D

Känner att jag nästan måste ta en tvångsjoggingrunda imorrn bara för att det började såhär med dricka ikväll;P sjukt onyttingt! Måste springa av mig! Haha :D

Godnatt alla fina♥

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

fina!!

jag vet faktskt inte, fick det av min mormor i studentpresent

2009-10-31 @ 14:25:11
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0