09.09.02 Seg!

Seg! seg! seg! seeeg, segseg! (hörde en melodi i huvudet till mitt segande xD, fatta hur trött coh SEg jag är då?!)

Iallafall så har jag varit så jäkla seg idag, hela dagen har varit seg och allt är bara segt just nu! SEEEEGT! Känns som jag har satt mig själv på "repeat" xD

Men det finns saker att se fram emot! :)
Helgen såklart! Alltid helgen!!!!♥
Ska fira en klasskompis på fredag som fyller 18 ska bli superkul... Grejen är bara att tjejen bor ute på landet, i skogen! Finns inga bussar eller så som går på kvällarna/nätterna... men får väll bli taxi! Så tråkigt för mig då som är så gott som PANK! Kulkul!!!!
Blir presentinköp och lite andra inköp inför helgen imorgon efter skolan (för mina icke existerande pengar):)

Det dummaste med mig är väll ändå att jag sitter och klagar på att jag inte har några pengar! Trots det så har jag inte sökt något jobb!?! Antar att jag är för seg och att jag ändå kanske inte skulle orka med det och skolan just nu!... men hur tror de att man ska klara sig på ett stuiebidrag på 1050 spänn! En månad ska man hålla med de pengarna som räcker hur långt? Pisspotta säger jag! Och på sommaren när man kanske inte har turen att få något jobb... nej då ska man klara sig på.. hmm.. få se nu... justdet INGA pengar alls! :) Brabra!
Fanfanfan!

"Om pengar bara växte på träd"... som mamma sa när jag var liten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0