09.09.13 Hej bloggen



Helgen har varit lugn och FET! Haha :D Tjejmiddag hos Malin i fredags och vi åt oxfilé planka, gud så mums, så gott att jag gjorde ungefär detsamma till middagen nyss :) Lite senare kom ett par andra vänner och vi hade riktigt trevligt! Det blev en bra fredag :) Synd bara att Malin inte är 18 ännu, får vänta ett par månader till innan det blir utgång för hennes del ;P hehe.

Igår åkte jag iväg med la familia till landet (Gnesta) för att träffa min moster och kusin :) Som flyttat dit och bodde riktigt schnyggt! :D Det var meningen att jag senare skulle till Malin igen på kvällen men planerna blev visst kvar i Gnesta på fetingmiddag och när jag väl var hemma kraschade jag i sängen och orkade ingenting! :O

Inte riktigt likt mig, och jag vet inte vad det är, men jag är fasiken trött dygnet runt! vad ska jag göra? :( Vill inteee jö! :(

var på stan idag (Tälje) men finns förfan inte ett jävla piss i skitTälje! Less!
Nu ska jag göra något nyttigt istället!
Kärlek!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0