09.09.28 Dessa måndagar...

Är ungefär som söndagar fast man måste göra allt man haft ångest för...

Gå upptidigt... Tvinga sig upp! Nästan somna på lektionerna samtidigt som man ska försöka verka iallafall lite intresserad? Det gick inte ihop idag... Sedan att ha Konstruktion! Jag HATAR kunstruktion! Vissa saker borde förbjudas :( Men man kan ju inte vara bra på allt?

Jag har städat också! :) Bytt lakan och hela faderullan! Fresch! :)

Sen funderar jag på hur jag ska färga håret? (Blondt kommer inte ens på frågan... bara så ni vet!!!!)
Antagligen bara någon nyans hit eller dit :) Kanske lite rött i? Har ju haft det förut, Men jag är ganska blek nu så det kanske inte blir så bra... men vill inte färga, bara tona för det sliter inte lika mycket. Jag SKA få långt hår... men jag måste toppa! :( Finns inget värre än slitet hår! Det går inte så bra just nu... VILKA PROBLEM JAG HAR!! :P


Vilken Hårfärg ska jag haaa?
Malin♥


Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hej =) det är min egen ögonfärg, så tack =)

2009-09-28 @ 23:14:35
URL: http://micromiss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0