Förlovning! ♥

Idag 09.09.14 Förlovade Jenny & Jonathan sig! Så massa grattis till dem, efter snart 4 år tillsammans tycker jag att det var ett bra val! ♥ Ni är så fina tilsammans mina gullungar! :)

Måste bara säga att den där jäka Jenny är världens tidsoptimist! Fysatan! Hon gör mig så stressad! Hennes och Jonathans planer var minst sagt i sista sekund! Det blev en Kryssning med en stor bunt Kärlek! :) Så vi får hoppas att de får en fin kväll! Trots extrem stress! :D♥



Idag tröck vi ihop lektioner och grejade så imorrn blir jag ledig! Wiho! Sen blev det fetaste äppelpajsbaket med Malin hos Jenny innan hon drog iväg med Jonathan :) Drog en prommis med Sandra nyss också efter tjockisfesten hehe :)

Imorgon blir det tårtkalas på kvällen för Tommy fyller 20 :) Massa Grattis Till Honom! :D
 
:)
Puss&Gull


Kommentarer
Postat av: jenny

Tack babe!! <3

vi hade en helt underbar kväll,natt,dag :) <3

2009-09-15 @ 22:19:43
URL: http://lowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0