Har jag bestämt mig för något så har jag! Denna gången var det skor! :P

Åh... skulle på min fina lediga soliga dag ta en tripp ner till stan med Malin  :) för att inhandla mina kära skor från barnavdelningen... dom hade inte kommit in och skulle inte komma in där så jag drog med hopp vidare in till vår kära huvudstad för att hitta dem där. (stackars Malin :P)Dagen gick och de fanns inte på ett endaste H&M i hela Sthlm... kom hem utan någonting (!), förvirrad av hur det verkligen var möjligt (?) efter några timmar på stan utan att spenndera så mycket som... okej, jag köpte en korv för att jag svallt halft ihjäl! :( Det gills inte.

Det slutar med att jag som var fast bestämd över att få hem mina skor ringde och beställde dem :) Dock var 34-35 lite för tighta så jag fick köpa 36-37 som var för STORA för mina minifötter. KUL! Fanns ingen mellanstorlek, idioter! Men snart är dom ändå mina. Vilken kamp! Var dessutom tvungen att köpa något mer för att komma upp till priset då de kan skicka ut sina varor. SUCK. Dom var nog inte menade för mig! Men det skiter jag i! ENVIS!

Det var inte min dag idag! xD Intressant? I lknow! xD

PussGull......... Malin Blinkovski

Kommentarer
Postat av: Leia

Skulle också behöva nya skor. =)

2009-09-17 @ 13:27:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0