hmm,,.

Kvällen igår var lite galen...
Började som vanligt lungt, med skönt folk, alla var glada, mer folk kom. En gammal vän ringde som jag inte hört av på flera år och han och hans polare kom förbi en stund. Det var trevligt :) Sedan kom några skumma brudar som drack min dricka ur kylen så jag blev lite tjurig men det ordnade upp sig :) Det visade sig senare att ena bruden hånglat med 5 pers på festen... Och det fanns typ bara 5 killar där(?) Tjejen döptes till Horan då vi inte viste vad hon hette, och så passade det ju rätt bra också! Nej, fan vad hemskt...

Vad var jag på för hemmafest egentligen? Haha! Hos Blees,,.. men det var lite underligtfolk där den här gången..- småfjantar som inte visste annat. Hur de såg ut utifrån? Tragiskt.. Aja... det slutade inte där...
Fyllesnack och roliga händelser också såklart. En nattpromenad med Malin till stan till en efterlängtad kebab! Vi sprang till stan för att hinna och när vi köat klart var kebaben slut?!?!?!? Det fanns bara äckel hamburgare!? :( Så vi promenerade hem igen med tomma magar =(


Idag blir en lat dag, men måste städa mitt inte så prydliga rum också...


Ibland önskar jag att jag vore sex år igen... Allti ng var så mycket enklare då. När man inte kände till verkligheten. Och nu kan man inte blunda för den.



Blinkovski


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; Vad gör dudå? :)

2009-09-27 @ 14:26:52
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0