Intelligenta kvinnor, Sushi och kalinka! Pöööördey!

Det blev en supermegaduper omväg till Skärholmen idag med Sandra. Ersättningsbussar och hela faderullan. Men vi hade kul!

Det blev Sushi, min älsklingsmat! ♥ Skulle kunna äta det igen nu på direkten!
:D


Träffade på en gammal och sliten man i sina sista dagar såg det ut som. Han ville något så jag frågade snällt vad han ville ha hjälp med. :)  :
"Ja,ja,jaa,,, ehm,,. jag letar efter iii..,iii,iinteligenta kvinnor."
Hahahah! Jag ryggade tillbaka lite, vad menar du??
"Jag letar effffter iiintelligenta kvinnor!, Men, men.. de vill iii iinte vara med en gammal gubbe",

hahaha jag höll på att dö. Stackaren ville ha ett ligg. Det måste väll vara IQ befriade kvinnor som vill ligga med den karln där utgångsdatumet passerat alldeles för länge sedan och han var näst intill rutten. Nej vad elak jag är. Den stackars lilla mannen ville väll ha en sista njutning innan han kunde dö gott. Hoppas han får sin fridfulla död tillslut.

På hemvägen, i Fittja, gettot med stort G.  Väntade vi i evigheter på Södertäljebussen. Gick runt lite och fick syn på en affär med Rysska delikatesser! Hahah! Det bästa av allt var att den hette KALINKA! Haha! kaaalin ka kaliiinka, kalinka ka ka... xD Det var Pöööördey mina vänner hahaha :D Dagen var Pööörd!

Nu MÅSTE jag packa snabbt och sedan till Syrran för myskväll och Män som hatar kvinnor och en tidig läggdags!
Ha det gött så hörs vi på fredag för i natt drar vi till Berlin! :D♥


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTARNELAA

hänt ikväll ? :)

kramar!

2009-09-20 @ 19:36:36
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0