jag får Spunk! Och flugur i maten!

Idag har jag varit på extremt dåligt humör! Sur, ARG! Ledsen, ja alltihopa! Lärarna försöker lära ut något de inte ens kan själva?! Först var det okej... lite kul sådäe.. sen blev jag bara förbannad för ingen visste något! "jag tror det är såhhär, men jag är inte säker" Okej? Då har jag lärt mig något som kanske inte stämmer :S??? SPUNK!

Jag blev för jävla hungrig i skolan köpte en macka,... och det händer BARA mig! Att när jag tagit en tugga ser jag en fet flugjävel på undersidan av mackan! Brödet flög ur munnen på mig!!! För i helvete! Bageriet lyckades baka in en flugjävel i min macka! Det är INTE okej! :( Pengarna tillbaka ch ingen matlust! SPUNK!

Blev hamburgare och äppelkakebak efter skolan istället! Och då blev jag glad igen! Jag tror helt ärligt att jag lever för att äta. Jag äter inte för att leva... Haha!

Och förresten så var DH igår repriser! Jag blev besviken! :( Men ikväll börjar Greys Anatomy!♥ :)

Piss & Puss!
Malin Blinkovski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0