Mys torsdag!

Nytt projekt i skolan idag! Och jag säger bara Wow!!!! Jag gick in i mitt absoluta drömhus idag som vi ska designa om och sådär! ÅÅååh! Avundsjuk! Jag vill ha huset! Det var enormt stort med höga tak och vackra lister! Stora härliga fönster och allt jag kunnat drömma om! Förutom att det var halvruttet och hundra år gammalt dårå.. att det spökade och hade en stor läskig brunn på tomten... men det tänkte jag knappt på, Visste bara att det var min dröm! Så dumt att vi inte hade ett projekt där vi kunnat göra hur vi ville med huset för att visa vår egen stil... Hade vissa oerhört svåra krav att uppfylla men det ska väll gå att fixa ;D

Efter skolan blev det presentinhandling och lite sådant smått och gott tills imorgon :)

Sedan mys med kvälls te och mackor med Sandra och Jenny :)♥ Myspys!

och imorgon blir det som sagt parteeey! :D

Godernatter!♥


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; vad bra! :D

(Förlåt för sent svar)

2009-09-04 @ 22:35:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Nawh du är så söt =)

2009-09-04 @ 23:31:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0