hemma :)

Drog från skolan tidigt för att kunna plugga lite, låter sjukt men jag pluggar bättre hemma än i skolan... ibland, iallafall när jag bestämt mig för att plugga. Så snart ska jag göra ett arbete som känns otroligt onödigt (som det mesta i skolan just nu) sen måste jag sy klart de sista t-shirtarna innan jag lämnar ut beställningarna :) Sen kan jag vara nöjd för idag men fortfarande ha panik över att det bara är 39 dagar kvar?! och alldeles för mycket plugg. Jag undrar mest vilka arbeten jag ska lägga åt sidan. För jag vet att jag inte kommer hinna göra klart allt :(

Nuu jävlar i helvete är det trångt i kalendern vill jag lova! Åt helvete alltså. Men jag tar mig tid för solsken vänner, kärlek och.. glass ändå. Jag orkar inte gå omkring och må dåligt mer än nödvändigt ju.

Helgen var bra föresten, skivan i fredags var nog rätt galen ett tag, men så blir det ibland :P
Resten av helgen var seg och mysig så som jag gillar det :) Lite lagom förkyld har jag hunnit bli IGEN också! Jag vill ut o springa i vårsolen ju! :(

Nu blir det råplugg med musik, wow hittade någon Tyler Ward på youtube, så otroligt vacker röst!! :)
Puss M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0