Latmasken

Tjenixen haha :D
Idag har varit en lång dag utan skola, ja är man favorit så får man jobba hemma ;)
Vaknade brevid min kärlek och tog buss och tåg hem genom skogen ;)
När jag kom hem kollade jag på när Jenny målade om i vardagsrummet och satt och påpekade hur hon missade en fläck här och där, och åt kakor medan hon slet som ett djur ;) Sen gick jag och la mig och sov en stund... och kom tillbaka senare för att bjuda på jordgbbar, hade dåligt samvete för att jag inte hjälpt till haha ;)  ja, jag måste ju vara världens lataste! Sedan har vi handlat och fixat till imorgonkväll :) Valborg! Mysigt!

Imorgon har vi mösspåtagning och 5-kamp, vi ska tävla om vilka som ska springa ut först :) Får la se hur det går med min klass :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0