pisssssspotta!

Jag hatar att jag är glömsk och har blivit så himla slarvig! Så jävla onödigt. Jag gillar ordning men det krävs att man måste tänka och om jag tänker så glömmer jag det ändå så det är lika bra att skita i det?! Jag är knasig!

Jag hittar inte hälften av mitt plugg, okej en uppgift men det känns jobbigt eftersom att jag hade gjort klart hälften! Jag har inte tid med det här ju! :( Och så är jag sjuk, slutade tidigt, stannade i centrum och åt glass med Jenny och Malin. Sen bjöd mamma mig och Jenny på lunch på pizzan. :) Sen sov jag ett tag, oj vad skönt det var! :) Men jag vill inte vara sjuk nu, och inte ha en massa plugg och krav på mig. Jag kanske ska nöja mig med ett sämre betyg i några ämnen men det är jobbigt att veta att man är bättre än vad det ser ut som :/

Jag vill träna, vara ute i solen och njuta, men det får jag ta en annan gång...

// Bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0