when dreams become reality...

Jag vill föralltid må sådär bra! Får jag? Snälla!!! :)♥

Idag blev det en tripp till stan, med mig själv för en gångs skull. Det var skönt! :)
Hittade en kjol jag ska ha som klänning! Fint faktiskt! Ett skärp, hårprodukter, hårfärg och underkläder :) Nöjd!
Åkte egentligen ner för att leta studentklänning men utbudet är inte så stort i Tälje precis... Funderade lite på den här iallafall... =)


(klicka för större bild) Lägger alltid undan saker ifall att haha, men jag gillar inte att den understa kanten är rak och med slits i baken :S Det hade varit finare med en till volang bara!! Dumt! Får nog leta vidare...

Kvällen spenderades senare på Tapco med Malin, Sara, Tommy, Fredrik och Denice? =) God mat och trevligheter!

Puss gullungar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0